pátek 2. září 2016

Sedací vak alá fotbalový míč







Krásné odpoledne!


Když máte šanci odpočívat,
lenošíte rádi?
I když máme v posledních dnech ukázkové léto,
podzim se nezadržitelně blíží.
Přijdou plískanice,
chladno,
vlezlo.
A potom si moc ráda někam zalezu do tepla,
zapálím svíčky,
uvařím si hrnek čaje
a do ruky vezmu třeba nějakou knížku,
ke které se přes rok  ne a ne dostat.
Podmínkou ale je,
mít si kam zalézt.



Vždycky jsem obdivovala sedací vaky a
válecí polštáře.
Člověk si v takovém polštáři připadá jako v hnízdečku,
může se schoulit jak se mu zamane
a polštář se mu přizpůsobí přesně tak,
jak potřebuje.
Bohužel jsme si ale takového luxusu u nás doma zatím nedopřáli.
V těchto dnech jsme si ale mohli díky obchodu
vyzkoušet to,
co se nám z jejich nabídky líbilo.
A protože budou děti krom školy potřebovat i odpočívat,
rozhodli jsme se pro vak ve tvaru fotbalového míče.



Když veliký balík dorazil,
byla jsem nedočkavá jak malá holka
a netrpělivě jsem rozdělávala folii,
ve které byl míč zabalen.
Už při prvním pohledu na míč jsem byla nadšená -
vypadal ještě lépe než na ilustrační fotografii. 
Sedací vak je z kvalitní ekokůže
a díky náplni se míč přizpůsobí každému vašemu pohybu.
Jen máme teď doma jeden zásadní problém.
Dohadujeme se,
kdo v něm bude sedět :-)













































Další sortiment tohoto obchodu si můžete prohlídnout zde
Užijte si krásný zbytek dne
a já budu doufat,
že se na mě s míčem také dostane :-)



Vaše Radka





1 komentář:

  1. Radunko, je krásný . Lucince se v něm určitě moc líbí, je to vidět. Ať vám dlouho dělá radost a všichni si na balónu odpočinete. :-) mamka

    OdpovědětVymazat