sobota 30. července 2016

Okurkový sirup Manufaktura




Krásnou sobotu!


V poslední době se roztrhl pytel s velikým množstvím domácích limonád.
Restaurace, bary a cukrárny se předhánějí v nabídce
a dokonce i doma si takovou limonádu můžeme připravit.
My zatím doma zkoušeli levandulovou a jahodovou.
Jen jedna mě nějak nelákala.
Okurková limonáda.
Nedokázala jsem si vůbec představit,
jak by mohla chutnat.
Jen jsem ji odhadovala na mdlou, téměř bez chuti.
Nedávno jsme ale zase zavítala do obchůdku Manufaktura.
A náhoda tomu chtěla,
že měli zrovna ochutnávku jejich okurkového sirupu.
Takže jsem sebrala odvahu
a sirup jsem ochutnala.
Byla jsem velmi mile překvapená!
Chuť nebyla vůbec mdlá,
byla svěží,
nasládlo-nakyslá se zadním "ocáskem" okurky.
Takže jsme si hned jednu lahvičku koupili s sebou domů.


























A pokud i vy váháte,
zkuste to!
Za zkoušku člověk nic nedá :-)


Vaše Radka


4 komentáře:

  1. Okurkovou limonádu mám docela ráda. V horkých letních dne dokonale osvěží :-) Hezký víkend, Alča

    OdpovědětVymazat
  2. Taky to není tak dlouho co jsem se odhodlala a dala si okurkovo-bezovou limonádu a byla VÝTEČNÁ ;)

    OdpovědětVymazat