pátek 20. června 2014

Konec školního roku ..

Prázdniny se nezadržitelně blíží a tak i konec školního roku. Ve škole to znamená písemné práce, které Lucinka psala teprve tento týden. Bylo to náročné, znáte to, ale vše máme úspěšně za sebou. Teď už to bude brnkačka :-) Ve školce konec školního roku není moc náročný - dnes měl Pepánek ve školce koncert a donesl obrázky, které v průběhu roku malovali, kreslili, lepili a tvořili. Jsem na něj moc pyšná, je to šikulka. 
 V tomto příspěvku tedy neuvidíte to, co jsem vytvořila já, ale výtvory našeho malého šikulky a určitě se pak ještě jako hrdá mamka pochlubím tím, co donese Lucinka.  Naše mamka má dodnes schované obrázky, které jsme s mojí sestrou malovaly. Občas jsem se v krabicích s obrázky prohrabovala. Některé výtvory, co jsem udělala, mám v živé paměti a jiné mne překvapily :-) Už mám výtvorů našich dětí spousty- i doma pořád něco tvoří, malují, kreslí a lepí :-)
Příšítí týden Lucinka donese vysvědčení a začnou nám vytoužené prázdniny. Ano - NÁM. Mám to štěstí, že ještě tento rok budu s dětmi celé dva měsíce doma. Možná jsou to poslední prázdniny, které strávíme společně, proto se budu snažit, abychom si je společně co nejvíce užili!!! Nějaké plány už máme, tak snad nám vše vyjde tak, jak si představujeme a doufám, že i to počasí nám bude přát :-) Po prázdninách půjde Lucinka už do třetí třídy a z Pepánka bude předškolák. V únoru nás čeká zápis do 1. třídy a pokud půjde vše dobře, příští prázdniny už budou Pepánkovy poslední školkové. Vše strašně rychle utíká, ale naštěstí máme spoustu vzpomínek, fotek, a krásných obrázků od dětí, které nám připomínají, jaké naše dětičky byly a jsou ♥


Přejí Vám krásný podvečer!



Vaše Radka



 Vánoční kapřík





 Hrnečky




 Květiny





 Jablíčko





 Přáníčko s motýlkem




 Čertík




 Maškarní čepička





 Záložka





 Jablíčko





 Maminka a strom





 Ježeček





 Kulíšek





 Sněhulák





 Sluníčko





Ptáčci ve sněhu

8 komentářů:

  1. Zdravíme Pepánka, to je teda malíř - šikulka. Bude výtvarník po mamince! Pepí, moc se Ti ty obrázky povedly. Jsme rádi, že jste si je nenechali jen pro sebe a potěšili jste i nás.
    b. a d.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Babičko a dědečku, moc za Pepánka děkuju, musím mu to zítra přečíst, bude mít určitě radost!

      Vymazat
  2. Tak takových pokladů mám dvoje desky. Tu a tam je vytáhneme a vzpomínáme, hodně se nasmějeme... Dětství v deskách, řekla jednou Terka :o)
    Radu, užijte si to, je to jak píšeš, čas strašně rychle letí...
    Hezkou neděli, pa Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, moc Ti děkuji! Také vše schováme, máme toho už krabici, dvoje desky a ještě poskládané ve skříni! Děti si to občas prohlíží a někdy říkají, že už si ani nepamatují, že to malovaly :-) Jsou to krásné vzpomínky! Příjemný večer! Radka

      Vymazat
  3. PEPÁNEK JE ŠIKULKA...a ty jsi bezva mamka, když ty poklady uchováváš..spousta dětí je ze školy ani nechce, že by jim je stejně mamky hned vyhodily, tak je pak dáváme do sběru...lidé jsou různé:o)..krásné dny Radu a prázdniny si určitě krásně užijte:o)! Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Inko, mockrát Ti děkuji! Za Pepánka i za sebe! Já si vůbec nedokážu představit, že bych jim něco takového udělala a vyhodila to! On si to s takovou vážností nesl ze školky domů, ještě v šatně mi to vše ukazoval! Copak bych měla to srdce to dát pryč? Je to přece kus něj - dal do toho svou snahu, svoje srdíčko, svůj čas a to za to stojí si to nechat! Krásný a klidnější týden! Radka

      Vymazat